Subject: 1750 / Sarapuu ja Pähkli DP ala infrastruktuuri PP
From: Toomas Naelapää <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 17:07:53 +0200

Tere,

Esitan Transpordiametile  kooskõlastamiseks Sarapuu ja Pähkli DP ala
infrastruktuuri PP, sh ristumiskoht riigitee 11304 Aruküla-Kostivere km
2,63.

Projektdokumentatsiooni digikonteiner on salvestatud ja allalaetav
alljärgneval lingil

https://www.dropbox.com/sh/29ygonc3tp3dd14/AACQDNGQDDyjsgt2Q0Uq_Kp3a?dl=0

PP koostamise lähtedokumendiks on - “Sarapuu ja Pähkli kinnistute
detailplaneeringu ristmike ehitamise nõuded”; TRAM kiri 04.09.2024 nr
7.2-3/24/2192-11.

Lugupidamisega

Toomas Naelapää

Projekti juht

Novarc Group AS | A.H.Tammsaare tee 92, Tallinn 13423, Eesti

M: +372 503 9587 | T: +372 626 0038

[email-masked]
<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]>
<mailto:[email-masked]> |  www.novarc.ee
<http://www.novarc.ee%3chttp:/www.novarc.ee/> <http://www.novarc.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.